جستجو
قفس حمل مرغ زنده

قفس حمل مرغ زنده

معرفی محصول قفس حمل مرغ زنده

قفس مدل PPN-521 مناسب برای نگهداری و قفس حمل مرغ زنده می باشد که مواد مصرفی آن در دو نوع پلی اتیلن درجه یک و پلی اتیلن درجه دو تولید می شود. این سبد که مناسب برای کشتارگاه ها و پروش دهنده های مرغ زنده است در سه رنگ زرد، سفید و مشکی قابل خریدار می باشد. شرکت پاسارگاد پلاست نوین با سابقه طولانی در زمینه تولید سبد و قفس پلاستیکی همواره تلاش نموده است با تولید محصولات با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب نموده و در اين مسير ضمن توجه به ارتقاء هر چه بيشتر کمي و کيفي محصولات ، فعاليتها ، بهبود فرآيندها را نيز مد نظر قرار داده است.

ازآنجایی‌که مرغداری‌ها برای حمل مرغ‌های خود به سبد نیاز دارند، قفس حمل مرغ زنده یکی از محصولاتی است که به آن نیاز بسیار زیادی دارند. در ادامه این محصول منحصربه‌فرد را معرفی می‌کنیم و پیشنهاد می‌دهیم که اگر به آن نیاز دارید، این مطالب را از دست ندهید.

موارد استفاده از قفس حمل مرغ زنده

احتمالاً با خواندن نام این قفس‌ها تصور کنید که فقط مرغ را بتواند در آن‌ها جای دارد، درصورتی‌که باید بگوییم این‌طور نیست. شما می‌توانید بلدرچین، مرغابی، اردک و دیگر ماکیان را هم با این قفس‌ها جابه‌جا کنید. توجه داشته باشید که هر ماکیانی که زنده باشد را می‌توانید در این قفس‌ها جای بدهید.

حالا این سؤال مهم به وجود می‌آید که چرا فقط ماکیان و مرغ‌هایی که زنده هستند را می‌توان با این قفس‌ها جابه‌جا کرد. با نگاهی به ساختار این قفس‌ها به‌سادگی می‌توان به دلیل این کار پی برد. این قفس‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که مرغ‌ها و دیگر ماکیان به‌سادگی می‌توانند در آن هوا را تنفس کنند و مشکلی برای این کار نخواهند داشت.

درصورتی‌که مرغ‌های کشته شده در این قفس‌ها بو کرده و خراب می‌شوند. هنگامی‌که مرغی کشته می‌شود، باید آن را در یخچال یا فریزر نگهداری کرد تا سالم بماند. درحالی‌که این قفس‌ها برای نگهداری از مرغ‌های کشته شده، اصلاً مناسب نیستند.

به همین دلیل اگر به دنبال راهی برای جابه‌جایی مرغ‌ها و دیگر ماکیان زنده هستید، پیشنهاد می‌دهیم که این سبدها را انتخاب کنید. استفاده از سبدها در کنار تمام مزیت‌هایی که دارد، باعث می‌شود تا در هزینه‌های خود هم صرفه‌جویی کنید. در ادامه این موضوع را بیشتر توضیح خواهیم داد.

قیمت خرید قفس حمل مرغ زنده

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید قفس حمل مرغ زنده باید به آن توجه داشته باشید، قیمت خرید آن‌ها است. در ابتدا باید بگوییم که این قیمت با توجه به کیفیت پلاستیکی در تولید قفس استفاده شده، متفاوت خواهد بود.

در بعضی از موارد پلاستیک درجه یک را برای ساخت سبد به کار می‌گیرند که در این حالت سبد بالاترین کیفیت را داشته و البته دارای قیمت بالاتری هم خواهد بود. هرچه کیفیت پلاستیک استفاده شده، کمتر شود، شاهد کاهش قیمت‌ها هم خواهیم بود.

پیشنهاد ما این است که همان ابتدا هزینه کنید و یک سبد با پلاستیک درجه یک را بخرید. این کار باعث می‌شود که چنین سبدی سال‌های سال برای شما دوام داشته باشد و دیگر مجبور به تعویض آن نباشید. دقت کنید که روزانه قیمت هر محصولی افزایش پیدا می‌کند.

به همین دلیل اصلاً هیچ چیزی مشخص نیست که در صورت شکستن قفس شما، فردا مجبور به خرید آن  با چه قیمتی باشید. ازاین‌رو همین ابتدای کار یک محصول باکیفیت و بادوام را خریداری کنید که تا سال‌های سال خیالتان بابت کیفیت و دوام آن آسوده باشد.

قفس حمل مرغ زنده برای چند مرغ جا دارد؟

یکی دیگر از سؤالاتی که در هنگام خرید قفس حمل مرغ زنده پیش می‌آید، همین است که چند مرغ را می‌توانیم در آن جای بدهیم. طبیعتاً باید بگوییم که این موضوع به اندازه و وزن مرغ‌ها بستگی دارد. مثلاً اگر مرغ‌های شما بزرگ باشند، فقط چهارتا در این سبدها جای می‌گیرند. درصورتی‌که اگر مرغ‌ها وزن کمی داشته باشند، می‌توانید تا هفت مرغ را هم در سبدها جای بدهید.

حالا اگر بخواهید بلدرچین را در این سبدها جابه‌جا کنید، می‌توانید تعداد آن‌ها را بیشتر کرده و درصورتی‌که قصد جابه‌جایی اردک یا بوقلمون را دارید، باید تعداد را کاهش بدهید. این موضوع به تنها چیزی که بستگی دارد، اندازه مرغ و ماکیانی است که در سبد قرار می‌دهید.

البته دقت داشته باشید که قفس‌ها را نباید کاملاً پر کنید که مرغ‌ها (یا هر پرنده دیگری که در آن قرار می‌دهید) امکان تنفس نداشته باشند. این کار باعث می‌شود که مرغ‌ها در طی حرکت آسیب ببیند و حتی امکان خفه شدن آن‌ها هم وجود دارد. این کار سبب خسارت به شما خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که در گذاشتن مرغ‌ها درون سبدها دقت بسیاری را به خرج بدهید.

 

ویژگی‌های قفس حمل مرغ زنده

یکی دیگر از سؤالاتی که در هنگام خرید قفس حمل مرغ زنده باید به آن دقت داشته باشید، ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول است. چه چیزهایی باعث می‌شود که ما این محصول را به شما پیشنهاد بدهیم؟ در ادامه این موارد را شرح خواهیم داد.

  • امکان شستشو

در هر بار استفاده از سبدهای حمل مرغ، آن‌ها کثیف می‌شوند. اگر از سبدهای چوبی استفاده کنید، بعد از مدتی مجبور به تعویض آن خواهید بود، زیرا این کثیف شدن، بوی بسیار نامطبوعی را به همراه دارد. درصورتی‌که این قفس‌های پلاستیکی را به‌سادگی می‌توانید بشورید و مجدد از آن استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که دیگر آلودگی و بوی نامطبوعی بر روی این سبدها وجود نداشته باشد.

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها

هنگامی‌که مجبور به تعویض سبدها نباشید، یعنی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اید. شما یک‌بار هزینه می‌کنید و یک سبد باکیفیت را می‌خرید. این سبد سال‌ها برای شما کارایی خواهد داشت و دیگر نیازی به خرید سبد جدید نخواهد داشت. این کار دقیقاً به معنی صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

  • وزن سبک

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید سبد حمل مرغ باید به آن دقت داشته باشید، وزن آن است. به یاد داشته باشید که شما چهارتا یا هفت تا مرغ را می‌خواهید در این سبدها جای بدهید. اگر خود سبد هم وزن سنگینی داشته باشد، جابه‌جایی آن به‌سختی انجام خواهد شد. محصولی که به شما معرفی می‌کنیم، وزن کمی دارد و همین موضوع باعث می‌شود که جابه‌جا کردن آن ساده باشد و کار سختی پیشرو نخواهید داشت.

  • استحکام و ماندگاری بالا

از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد. این ماندگاری بالا برگرفته از همان کیفیت بالا است و سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها هم خواهد شد. استحکام بالای این محصولات باعث می‌شود که با ضربات آرامی و با جابه‌جایی مرغ‌ها آسیب نبینند و خسارتی شامل حال شما نشود.

  • قیمت مناسب

نمی‌توان منکر این حقیقت شد که هرچه ویژگی‌های یک محصول مثبت باشند و ماندگاری و کیفیت آن هم بالا باشد اما قیمت یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید اهمیت دارد. بسیاری از ما میدانیم که بهتر است یک محصول باکیفیت و با ماندگاری بالا را بخریم اما متأسفانه بودجه کافی برای این کار را در اختیار نداریم.

به همین دلیل باید بگوییم که یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول، قیمت مناسب آن است. یعنی تمام ویژگی‌هایی که در بالا گفتیم را شما با پرداخت یک هزینه معقول و منطقی تجربه خواهید کرد. از این بهتر دیگر چه چیزی می‌خواهید؟

کافی است همین الآن برای خرید این محصول باکیفیت، با ماندگاری و استحکام بالا اقدام کنید. برای استعلام قیمت می‌توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. این کارشناس‌ها به‌صورت کاملاً رایگان به سؤالات شما پاسخ می‌دهند و شما را برای یک خرید بهتر، راهنمایی می‌کنند. هر سؤال دیگری در مورد این محصول دارید را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهیم.

 

۰۲۱۸۸۹۲۷۸۳۷ – ۰۲۱۸۸۸۹۰۵۳۳ – ۰۲۱۸۸۹۰۵۵۰۲

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط