جستجو
نحوه تولید سبد میوه چگونه است؟

نحوه تولید سبد میوه چگونه است؟

در آن زمان استفاده از سبدهای چوبی آنچنان به صرفه نبود و این موضوع کشاورز جوان را بر آن داشت که از طریق قالبگیری پلاستیک درجه 2 اقدام به ساخت سبد میوه از جنس پلاستیک و با قابلیت هایی بهتر از سبدهای چوبی نماید.

استفاده از سبد پلاستیکی به محصولات کشاورزی محدود نمی گردد. بلکه این سبدها در صنایع دامی، شیلات و دیگر صنایع غذایی هم کاربرد بسیار دارند و از مواد پلاستیکی با کیفیت های متفاوت ولی همگی با یک روش یعنی استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک تولید می گردند.

 

سبد میوه پلاستیکی

یکی از فاکتورهای مهم در تولید سبد میوه، طراحی ظاهری این محصولات می باشد که در آن پارامترهایی چون وزن مخصوص، استحکام کششی، استحکام ضربه، خواص گرمایی و … مد نظر قرار می گیرد.

در پروسه ساخت این محصولات توجه به وزن قطعه نهایی، طراحی قالب و انتخاب دستگاه تزریق مناسب از نظر سایز دستگاه و سرعت آن از موارد مهم به شمار می آیند. همچنین انتخاب نوع مواد پلاستیکی و رنگ های افزودنی در این راستا تاثیرگذار خواهد بود.

هنگامی که صحبت از تولید سبد میوه به میان می آید، انتخاب دستگاه تزریق مناسب به عنوان بزرگترین چالش مطرح می گردد.

مدت زمان سیکل تولید، قدرت تولید، ثبات در دراز مدت، جنس سیلندر و مارپیچ دستگاه به دلیل استفاده از مواد ضایعاتی، قدرت تایبار ها به دلیل نیاز به فشار بالا در تولید سبد میوه و مواردی از این دست در صرفه اقتصادی تولید این محصولات پرطرفدار و نیز پایین نگه داشتن قیمت تمام شده ی آن تاثیر به سزایی دارد.

سبد پلاستیکی

معمولا برای تولید سبد میوه بهتر است از سیلندر و مارپیچ هردو بایمتال(ضد سایش) یا لااقل از مارپیچ بایمتال و سیلندر معمولی استفاده نمود که در ابتدا نیاز به هزینه بالایی دارد ولی در طولانی مدت به صرفه خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

02188927837 – 02188890533 – 02188905502

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط