جستجو
آشنایی با کرم میلورم و سبد نگهداری کرم میلورم

آشنایی با کرم میلورم و سبد نگهداری کرم میلورم

پرورش کرم های خوراکی (کرم میلورم) یکی از ساده ترین، ارزان ترین و کارآمدترین روشها برای تولید پروتئین برای شما یا حیواناتتان هستند و برای نگهداری آن از سبد نگهداری کرم میلورم استفاده می کنند.

اگر شما به دنبال راهی ساده برای افزایش پروتئین برای مرزعه تان هستید و تقریبا هیچ فضایی یا زیرساختی ندارید بهتر است به پرورش کرم خوراکی نگاهی بیاندازید.

هنگامی که غذا کم است و می خواهید دامداری کارآمدی داشته باشید آنها فضای کوچکی را اشغال می کنند و می توان آنها را به راحتی پنهان نمود.

پروتئین یکی از گران ترین مکمل ها است و در عین حال یکی از اجزای ضروری هر رژیم برای خوک، مرغ، سگ، انسان و یا دیگر موجودات است. ما کرمهای عصبی خوراکی را به جانوران همه چیزخوار از جمله سگ هایمان می دهیم و همه آنها را دوست دارند.

به خصوص جوجه ها و جوجه های گوشتی دیوانه آنها هستند و استفاده از آنها به عنوان منبع تغذیه نه تنها رشد سالم آنها را تضمین می کند، بلکه باعث می شود که اشتهایشان نیز کم شود.

کرم های خوراکی(کرم میلورم):

کرم های خوراکی (کرم میلورم) حتی یک غذای عالی برای انسانها هستند. آنها بسیار خوشمزه هستند و مزه مغز بادام می دهند و بافتی خوشایند دارند.ممکن است تصمیم بگیرید که آنها را به حیوانات خود بدهید اما بهتر است کمی از آنها را برای خودتان بگذارید. ممکن است روزی این کرمها غذای بشر بشوند.

سبد نگهداری کرم میلورم

نکته جالب دیگر در چگونگی پرورش کرم میلورم این است که این لارو عجیب برخلاف مواد غذایی ساخت بشر که در کنار فایده، عوارض جانبی هم دارند، بالای 50 درصد پروتئین و کمتر از 30 درصد چربی دارد.

نه پالم دارد نه آلوده به میکروبی و انگلی است. غذای او ساده و طبیعی است، نه آنتی بیوتیک و نه هیچ افزودنی غذایی به او داده می شود.
در بستری از سبوس و سویا و یا جو پرک زندگی کرده و تغذیه می کند، آب بدن و ویتامین های موردنیاز را شما بر اساس چیزی که می خواهید تأمین کند، در اختیار او قرار می دهید، انگار سفارش می دهید و او آماده می کند.

بی‌دلیل نیست که کشورهای جنوب شرق آسیا از کرم میلورم تغذیه می کنند.
با معرفی کرم میل ورم به ذهنمان خطور می کند؛ نکند خداوند موجودات دیگری را نیز خلق کرده که به وسیله آن ها می توان  داروهای بیماری های مختلف را به‌طور سالم و بدون عوارض جانبی وارد بدن انسان و دام کنیم.
عجایب این موجود به همین‌جا محدود نشده است. در معرفی کرم میلورم باید بگوییم چرخه زندگی او داستان دیگری است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط