جستجو
سبد پلاستیکی

معرفی انواع سبد پلاستیکی و کاربردهای آن

معرفی انواع سبد پلاستیکی و کاربردهای آن

تمامی صنایعی که در کشور فعالیت می کنند، در زمینه های مختلف نیاز به استفاده از انواع سبد پلاستیکی دارند. صنایع کشاورزی، صنایع تولید لبنیات، صنایع مرغداری و … از جمله این صنایعی هستند که استفاده از سبد پلاستیکی برای آنها پرکاربرد است. اصولا سبدهای پلاستیکی را با کیفیت های مختلف و در نمونه های متنوعی تولید و به بازار عرضه می کنند.

اما این که هر صنعتی به چه نوع سبد پلاستیکی نیاز دارد، مسئله ای است که باید بررسی کنیم. اصولا انواع سبد پلاستیکی بسته به محل مورد استفاده، با کیفیت خاص تولید می شوند. مثلا سبد میگو و ماهی باید به گونه ای تولید شود، که قابلیت استفاده از آن در سردخانه وجود داشته باشد. زیرا برای جلوگیری از فاسد شدن ماهی و میگو، لازم است آنها را در سردخانه نگهداری کنیم.

در حالی که سبد لبنیاتی می تواند با کیفیت معمولی تری تولید شود. زیرا از این سبد برای نگهداری و حمل لبنیات استفاده می شود. ما در این مطلب قصد داریم انواع سبدهای پلاستیکی را معرفی نموده و در مورد کاربرد هر یک از آنها صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

انواع سبد پلاستیکی سبد میگو و ماهی، سبد لبنیاتی، خرید سبد پلاستیکی، قیمت سبد پلاستیکی، سبد میوه

انواع سبد پلاستیکی

آشنایی با انواع سبد پلاستیکی و کاربرد آنها 

سبدهای پلاستیکی را می توانیم در دسته بندی های متنوعی معرفی کنیم. از جمله متداول ترین سبدهای پلاستیکی که در صنایع مختلف از آنها استفاده می شود، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

سبد پلاستیکی میوه

سبدهای پلاستیکی میوه نمونه ای از انواع سبدهای پلاستیکی هستند. از این سبدها همانطور که از نامشان مشخص است، برای حمل و نگهداری میوه استفاده می شود. در اصل مهمترین کاربرد استفاده از سبد میوه، نگهداری از انواع میوه جات در سردخانه ها است. این سبدها دارای تنوع بسیار زیادی بوده و در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

بیشتر کشاورزانی که در فصل برداشت محصول، اقدام به فروش محصول خود نمی نمایند، آنها را در سبدهای پلاستیکی قرارداده و به سردخانه منتقل می کنند. این سبدها عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی بوده و از وزن سبکی نیز برخوردار هستند. علاوه بر آن مقرون به صرفه بوده و ارزان هم هستند. به همین دلیل می توان با انتخاب انواع سبد پلاستیکی میوه، از محصولات در محیطی مطلوب نگهداری کرد.

انواع سبد پلاستیکی سبد میگو و ماهی، سبد لبنیاتی، خرید سبد پلاستیکی، قیمت سبد پلاستیکی، سبد میوه

سبد پلاستیکی میوه

از نمونه سبدهای میوه باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. سبد میوه پلاستیکی PPN-518: این نوع سبدهای پلاستیکی میوه را با مواد درجه یک و دو پلی اتیلن تولید می کنند. دارای وزن 1.450 کیلوگرم بوده و می تواند 20 کیلو میوه را در خود حمل کند. انتخابی مناسب برای حمل میوه، 7 یا 8 دبه ماست و گوجه فرنگی است.
  2. سبد میوه پلاستیکی PPN-525: نوع دیگری از سبدهای میوه پلاستیکی، سبدهای PPN-525 هستند. این مدل از انواع سبد پلاستیکی میوه بیشتر برای حمل و نگهداری مرکبات، صیفی جات و … در سردخانه استفاده می شود. آنها را با مواد درجه یک و دو پلی اتیلن تولید می کنند و می توانند تا 25 کیلو بار را در خود نگهداری کنند.
  3. جعبه میوه پلاستیکی PPN-528: این نمونه از سبدهای پلاستیکی از نوع جعبه هستند. یعنی اطراف آن پوشیده شده و دور بسته است. معمولا از این مدل جعبه های پلاستیکی میوه برای حمل صنوف غذایی نیز استفاده می کنند.
  4. سبد میوه پلاستیکی PPN-556: نمونه دیگری از انواع سبد پلاستیکی میوه که باید به آن اشاره نماییم، سبدهای مدل PPN-556 هستند. از این مدل سبدها معمولا برای حمل میوه و کشمش استفاده می کنند. آنها قابلیت حمل 20 کیلو میوه را داشته و از مواد درجه یک و دو پلی اتیلن تولید می شوند.

انواع سبد پلاستیکی سبد میگو و ماهی، سبد لبنیاتی، خرید سبد پلاستیکی، قیمت سبد پلاستیکی، سبد میوه

سبد پلاستیکی ماهی و میگو

سبد پلاستیکی میگو و ماهی 

نمونه دیگری ای سبدهای پلاستیکی که تولید و به بازار عرضه می شوند، سبد میگو و ماهی هستند. این سبدها کاملا بهداشتی تولید می شوند تا از آسیب رساندن به بافت ماهی و میگو جلوگیری نمایند. علاوه بر آن این سبدها در برابر حلال های شیمیایی نیز بسیار مقاوم هستند. از آنجایی که وزن سبکی دارند، قابلیت حمل و نقل آسانی هم دارند.

مهمترین کاربرد این مدل از انواع سبد پلاستیکی را باید حمل میگو و ماهی و نگهداری از این محصولات در سردخانه بیان کنیم. تنوع تولیدی این مدل از سبدها بسیار زیاد است، که هر کدام از آنها نیز دارای قابلیت های ویژه ای هستند. یک نمونه از سبدهای میگو و ماهی که می توانیم به آن اشاره کنیم، مدل زیر است:

  • سبد ماهی و میگو PPN-532: این نمونه از سبدهای مخصوص ماهی و میگو، از نوع سبدها و جعبه های کاملا بسته صنعتی به شمار می روند. برای تولید آنها از مواد پلی اتیلن تزریقی استفاده شده است. می توان 40 کیلو ماهی و میگو را در داخل آنها قرار داده و در سردخانه نگهداری کرد.

انواع سبد پلاستیکی سبد میگو و ماهی، سبد لبنیاتی، خرید سبد پلاستیکی، قیمت سبد پلاستیکی، سبد میوه

سبد پلاستیکی میگو و ماهی

سبد پلاستیکی لبنیاتی 

این مدل از سبدها، همانطور که از نامشان مشخص است، سبدهای حمل لبنیات هستند. این مدل از انواع سبد پلاستیکی، در تنوع بالایی تولید شده و هر یک دارای کاربرد خاصی هستند. از برخی نمونه سبدهای پلاستیکی برای حمل ماست لیوانی استفاده می شود. در حالی که مدل دیگری از این سبدها مناسب برای حمل شیر و ماست سطلی هستند.

از نمونه سبدهای پلاستیکی ماست که برای حمل انواع لبنیات از آنها استفاده می شود، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. سبد لبنیاتی پلاستیکی PPN-501: این مدل سبدها بهترین انتخاب برای حمل شیر مدارس، خامه و کره هستند. برای تولید آنها از مواد درجه یک پلی اتیلن استفاده شده است. از آنجایی که این مدل سبدها دارای وزن سبکی هستند، برای حمل محصولات لبنی انتخاب مناسبی به شمار می روند.
  2. سبد لبنیاتی پلاستیکی PPN-503: از این مدل سبدها معمولا برای حمل ماست لیوانی استفاده می شود. وزن آنها 700 گرم بوده و با مواد درجه یک پلی اتیلن ساخته می شوند.
  3. سبد لبنیاتی پلاستیکی PPN-505: یکی از پرکاربردترین مدل انواع سبد پلاستیکی لبنیاتی که تولید شده است، سبد PPN-505 است. این مدل سبدها را برای توزیع محصولات پروتئینی و گوشتی استفاده می کنند. علاوه بر آن این سبدها قادر هستند 12 عدد ماست 900 گرمی را نیز در خود جای داده و حمل کنند.
  4. سبد لبنیاتی پلاستیکی PPN-514: این نمونه از انواع سبدهای پلاستیکی لبنیاتی، بسته به سفارش مشتری تولید می شود. می توان از آن برای حمل شیر مدارس، ماست تک نفره و 4 عدد دبه ماست 2.5 کیلویی استفاده کرد.

انواع سبد پلاستیکی سبد میگو و ماهی، سبد لبنیاتی، خرید سبد پلاستیکی، قیمت سبد پلاستیکی، سبد میوه

قفس حمل مرغ زنده

قفس حمل مرغ زنده

در کنار تمامی سبدهای پلاستیکی که تولید می شوند، باید به قفس حمل مرغ زنده اشاره کنیم. این قفس ها معمولا به صورت سبد تولید شده و کاربرد آنها حمل مرغ زنده است. از نمونه قفس های حمل مرغ زنده باید به دو مدل زیر اشاره کنیم:

  1. قفس حمل مرغ زنده PPN-521: این قفس ها که در تنوع رنگی بالایی تولید می شوند، دارای وزن 5.300 کیلوگرم هستند. از آنها تنها برای حمل مرغ زنده استفاده می شود. مواد مورد استفاده برای تولید این قفس ها، مواد درجه یک و دو پلی اتیلن است. از این رو مقاومت بالایی داشته و برای حمل مرغ زنده انتخاب مناسبی است.
  2. قفس مرغ زنده صادراتی PPN-502: مدل دیگری از قفس های حمل مرغ زنده که در کشور تولید می شوند، قفس مرغ زنده صادراتی است. می توان از ازین مدل قفس ها برای حمل مرغ زنده، کبوتر، کفتر و … استفاده کرد. این قفس ها دارای وزن 8.300 کیلوگرم هستند و درب آنها باز و بسته می شود. از این رو انتخاب مناسبی برای حمل مرغ زنده به شمار می روند.

انواع سبد پلاستیکی سبد میگو و ماهی، سبد لبنیاتی، خرید سبد پلاستیکی، قیمت سبد پلاستیکی، سبد میوه

قیمت سبدهای پلاستیکی

عوامل موثر در قیمت سبد پلاستیکی

شرکت ها و صنایع مختلفی در کشور وجود دارند که تمایل به خرید سبد پلاستیکی دارند. آنها لازم است ابتدا با انواع سبد پلاستیکی آشنا شده و سپس اقدام به خرید سبد مورد نیاز خود نمایند. معمولا قیمت سبد پلاستیکی ارزان است. اما بسته به این که از چه مواد اولیه ای برای تولید آن استفاده می شود، ممکن است قیمت برخی مدل های سبد پلاستیکی بیشتر شود.

پس لازم است در زمان خرید سبدهای پلاستیکی، حتما ابتدا مواد مورد نیاز برای تولید آن را مورد بررسی قرار دهید. زیرا هرچه کیفیت مواد مورد استفاده در تولید سبدهای پلاستیکی بیشتر باشد، کاربرد آن سبد نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر آن می توان از آن برای مدت زمان طولانی تری استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت سبدهای پلاستیکی نیاز است که با شرکت تولید کننده انواع سبد پلاستیکی ارتباط برقرار نمایید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه ارزان بودن قیمت یک محصول، دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست. اما بهتر آن است که در زمان خرید سبدهای پلاستیکی حتما به مواد اولیه ای که برای ساخت آن استفاده شده است، توجه نمایید.

انواع سبد پلاستیکی سبد میگو و ماهی، سبد لبنیاتی، خرید سبد پلاستیکی، قیمت سبد پلاستیکی، سبد میوه

خرید انواع سبد پلاستیکی

از کجا انواع سبد پلاستیکی با کیفیت تهیه کنیم؟ 

اگر به دنبال خرید بهترین نمونه های انواع سبد پلاستیکی هستید، تنها کافیست از فروشگاه پاسارگاد پلاست نوین بازدید نمایید. شما می توانید در این فروشگاه با انواع سبدهای پلاستیکی آشنا شده و بسته به نیاز خود، اقدام به خرید و ثبت سفارش آن ها نمایید. تمامی این سبدها دارای بالاترین کیفیت هستند و از مواد اولیه باکیفیتی برای تولید آنها استفاده شده است.

می توانید با شرکت تولیدکننده پاسارگاد پلاست نوین ارتباط برقرار نموده و بهترین نمونه سبدهای پلاستیکی را سفارش دهید. سبدهای تولیدی این شرکت برای صنایع مختلف قابلیت استفاده دارد. می توانید برای صنایع لبنی، کشاورزی، خودروسازی، غذایی و … از سبدهای پلاستیکی تولید این شرکت استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط