جستجو
پاسارگاد پلاست نوین

سبد پلاستیکی پاسارگاد پلاست نوین چیست و چه مزیت هایی دارد؟

سبد پلاستیکی

شرکت تولیدی صنعتی پاسارگاد پلاست نوین ، تولید کننده انواع سبد و جعبه های پلاستیکی با کاربرد های متنوع و سایز های متفاوت مورد استفاده در حمل محصولات لبنی صنایع غذایی ، دامداری ، مرغداری ، کشاورزی و باغات ، کشتارگاه ها ، خودروسازی ، صنعت پخش و اسباب کشی و …. قابل استفاده می باشد.

قالب های سبد و جعبه های پلاستیکی در وزن های متفاوت به صورتی ساخته شده که قابل حمل توسط کارگران می باشند. و کلیه محصولات 2 سانت لبه دارند که روی هم چیده شوند و هنگتم جا به جایی کامل روی هم چفت شوند که کارگر بتواند روی هم قرار دهد و یا روی زمین میکشد سبد ها داخل هم نرود و یا آسیبی به محصول وارد نگردد.

شرکت پاسارگاد پلاستیک کلیه سبد ها را با کیفیت مواد درجه 1 و با رنگ طیق سفارش خریدار و درصورت درخواست سفارش بالای 1000 عدد کلیشه درخواستی مشتری را روی سبد حک می نماید.

مزایای سبد پلاستیکی :

امروزه به دو علت از سبد پلاستیکی استفاده می شود :

  1. کمتر آسیب رساندن به درختان و حفظ محیط زیست
  2. بالا رفتن نوسانات قیمت کارتن های مقوایی و استفاده کمتر از سبد های چوبی

از نواقص مهم بسته بندی کارتن پلاست ماندگاری کم آن می باشد. به همین منظور اکثر بسته بندی ها به منظور مقاومت و ضد آب بودن و استحکام و طول عمر بالای سبد ها جایگزین این نوع بسته بندی شده است.

موارد مصرف برای خرید جعبه پلاستیکی :

  1. مقرون به صرفه بودن
  2. کیفیت مناسب
  3. سایز بندی های متفاوت
  4. رنگ بندی های دلخواه ( الوان )

تولید سبد درجه 2 :

یکی دیگر از دلایل استقبال کشاورزان به جای استفاده از سبد های چوبی پایین بودن هزینه های استفاده از پلاستیک درجه 2 می باشد که پس از استفاده دوباره بازیافت و به چرخه تولید باز میگردد و همین موضوع باعث شد سبد های پلاستیکی مجدد به محیط زیست کمک کنند.

انواع مواد اولیه پلاستیک :

مواد پلی اتیلن ( PE ) : تولید سبد های میوه – صنعتی – قطعات تزریق و …

مواد پلی پروپیلن ( PP ) : هموپلیمر با گرید C305 و …   –  کوپلیمر با گرید 332L ، R40 و …

فرآیند تزریق پلاستیک با استفاده از پلیمر های صنعتی یا مصنوعی انجام می شود. ولی فعالان صنعت تزریق از پلی اتیلن ها به عنوان یکی از اصلی ترین مواد اولیه در تزریق پلاستیک استفاده می کنند.

پلی اتیلن ( PE ) یا پلی اتن یکی از دسترس ترین و ارزان ترین و ساده ترین پلیمرهاست که آن را به یکی از بهترین مواد اولیه تزریق پلاستیک تبدیل کرده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط