جستجو
سبد پلاستیکی

در خرید سبد پلاستیکی به چه نکاتی توجه کرد؟

گروه صنعتی پاسارگاد پلاست نوین

آیا قصد خرید انواع سبد پلاستیکی در بهترین کیفیت و کارایی هستید؟ آیا می دانید برای خرید این محصول باید به کجا مراجعه کنید؟ آیا برای شما کیفیت و قیمت محصول از معیارهای اصلی در خرید به شمار می رود؟

همانطور که میدانید سبد پلاستیکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین وسیله هایی به شمار می رود که در بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده واقع می باشد و به همین منظور با تقاضای بسیار برای خرید انواع این محصول مواجه می باشیم و در این راستا شرکت ها و تولیدی های متعددی در این زمینه به فعالیت مشغول شده اند که شرکت تولیدی پاسارگاد پلاست نوین به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین تولید کنندگان انواع سبدهای پلاستیکی، سابقه درخشانی را در این حوزه کاری به دست آورده است. گروه صنعتی پاسارگاد پلاست نوین با داشتن سابقه 30 ساله با بهره مندی از بهترین قطعات پلاستیکی، محصولاتی با کیفیت درجه یک و با کارایی بی نظیر عرضه می کند. ای گروه تولیدی با توجه به ارتقاء هرچه بیشتر در خصوص کمی و کیفی محصولات، بهبود پروسه تولید را در نظر گرفته و معیار و هدف اصلی خود را کسب رضایت مشتریان و ایجاد سهولت در فروش محصولات قرار داده است.

تلاش در خصوص ادامه روند رشد کیفی و کمی در تولید محصولات متنوع با رنج قیمت مناسب و کیفیت عالی سبب شده است بسیاری از تولیدی های دیگر به رقابت با گروه صنعتی پاسارگاد پلاست نوین بپردازند. برداشتن گامی بزرگ در خصوص تولید سبدهای مختلف برای کسب و کارهای متنوع از مهمترین عوامل رشد و توسعه این گروه صنعتی بوده و به گونه ای می توان گفت توانسته است گامی درخشان و هدفمندی در صنعت پلاستیک داخلی و خارجی بردارد.

1

Figure 1 انواع سبد پلاستیکی

انواع سبد پلاستیکی

سبد پلاستیکی از پرفروش ترین ابزارهای صنعتی بوده و بر اساس کاربرد بسیار در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری، مرغداری و کشتارگاه از فروش مناسبی برخوردار می باشد. این محصول با توجه به اینکه در کسب و کارهای متعدد مورد استفاده قرار داده می شوند به همین منظور در نوع ساختار و کیفیت و کارایی با یکدیگر تفاوت هایی را دارا می باشند. که هر یک از انواع سبد پلاستیکی کارایی مناسبی را در زمینه های کاری از خود نشان می دهند به همین منظور در هنگام خرید این محصول باید مناسب ترین گزینه را در اولویت خرید قرار داد. از جمله انواع سبدهای پلاستیکی می توان موارد زیر را نام برد:

–         قفس های حمل مرغ زنده

–         سبدهای مناسب برای حمل میگو و ماهی

–         سبدهای مناسب حمل محصولات لبنی

–         سبدهای مناسب جهت حمل انواع سبزیجات و میوه

–         قفس های مرغ صادراتی

–         سبد نگهداری کرم میلورم

هر یک از این سبدهای یاد شده در فوق مشخصات و ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند که خریداران سبد پلاستیکی می توانند قبل از نهایی کردن سفارش مد نظرشان، راجب ویژگی های سبد پلاستیکی ها اطلاعات جامعی را کسب کنند هم چنین شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با تجهیزات یاد شده، با همکاران ما از سایت پیش روی در تماس باشید.

معرفی قفس های حمل مرغ و طیور زنده

قفس های حمل مرغ و طیور زنده جزو بهترین انواع سبد پلاستیکی عرضه شده در بازار می باشد که کاربرد فراوانی را در صنعت طیور و مرغداری کشور داشته است. این محصول با بهره مندی از دو نوع پلی اتیلن درجه یک و درجه دو تولید شده و در رنگ های زرد، سفید و مشکی عرضه می گردد و برای استفاده در پرورش دهنده های مرغ زنده و کشتارگاه ها مناسب می باشد. این سبد در انواع طرح های مختلف با کارایی مناسب به فروش می رسد که شما می توانید در مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کنید.

2

Figure 2 سبد پلاستیکی مرغ زنده

معرفی سبدهای میگو و ماهی

این سبد جز سبدهای صادراتی بوده و با توجه به اینکه در زمینه مواد غذایی مصرف می شود از بهترین و باکیفیت ترین پلی اتیلن تولید و طراحی می شود و هیچ گونه خطری برای سلامتی ندارد. قیمت سبدهای میگو و ماهی با توجه به نوع طراحی و شکل و شمایل مشخص می شود که نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول رابطه مستقیمی با قیمت آن خواهد داشت. استفاده از مواد 100 درصد پتروشیمی و درجه 1 مانع شکستن و کیفیت بالای این محصول می شود. شما می توانید با خرید سبدهای میگو و ماهی از وب سایت ما این محصول را در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه صدمه و آسیبی به سبد وارد شود.

معرفی سبد های لبنیاتی

سبدهای لبنیاتی از وزن ایده آلی بهره مند بوده و در زمان حمل با هیچ مشکلی مواجه نمی شود این سبد از ارتفاع بالایی برخوردارند تا بتوان محصولات لبنیاتی به راحتی در داخل آن قرار داد امروزه بسیاری از شرکت های تولیدی محصولات لبنیاتی به دنبال خرید باکیفیت ترین سبد های لبنیاتی هستند که این محصول علاوه بر نگهداری برای حمل و نقل محصولات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پخش و فروش انواع سبد های لبنیاتی روز به روز در حال افزایش می باشد که این موضوع با توجه به اهمیت تولید و عرضه مواد غذایی مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی قرار گرفته است شما می توانید از سایت پاسارگاد پلاست نوین این محصول را در انواع طرح ها و رنگ بندی های مورد پسند تهیه کنید.

3

Figure 3 سبد پلاستیکی لبنیاتی

آشنایی با سبد میوه و سبزیجات

سبد میوه در ابعاد و حجم مختلف با بهره مندی از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه تولید و عرضه می شود. این سبد ها برای نگهداری و حمل انواع سبزیجات، میوه ها و مرکبات مناسب بوده و در رنگ بندی های مختلفی به فروش می رسد. نگهداری از میوه های حساس امری بسیار سخت و دشوار می باشد تا بر بافت میوه آسیبی وارد نشود به همین منظور شاهد استفاده از این سبد های پلاستیکی در فروشگاه ها و میوه فروشی ها و عرضه کنندگان میوه به بازار می باشیم. پلی اتیلن استفاده شده در ساخت سبد پلاستیکی میوه بسیار باکیفیت بوده و نتیجه این امر، کارایی بالای این محصولات شده است.

معرفی قفس مرغ صادراتی

این سبد همانطور که از نامش پیداست برای حمل و نقل مرغ های زنده بوده و تولید این محصول کاملا اصلی و استاندارد می باشد. این کالا در رنگ های زرد و قرمز با بهره مندی از مواد درجه یک و دو پلی اتیلن تولید و عرضه می شود. این سبد در ابعاد مختلف با کیفیت و کارایی متنوع در بازار به فروش می رسد که افراد می توانند از طریق سایت پیش روی این محصول را در ابعاد مد نظر و در رنج قیمت مناسب خریداری کنند. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ارتباط تنگاتنگ بین کشورهای همسایه شاهد صادرات و واردات انواع محصولات مواد غذایی می باشیم که در این میان مرغ صادراتی از محبوب ترین انواع محصولات عرضه شده به کشورهای همسایه بوده و به منظور سهولت در حمل و نقل از انواع قفس ها در این زمینه استفاده می شود و در تولید قفس های مرغ صادراتی سعی بر آن دارند تا کیفیت و کارایی محصول را در اولویت معیارهای تولیدی قرار دهند.

4

Figure 4 سبد پلاستیکی مرغ صادراتی

معرفی سبد نگهداری کرم میلورم

به منظور نگهداری کرم های زباله خوار از سبدها نگهداری مخصوص استفاده می شود در خصوص خرید و استفاده از این سبد ها بایستی یک سری نکات را در نظر داشته باشید. شما می توانید این کرم را به راحتی در منزل نیز نگهداری کنید و پسماندهای روزمره خود را داخل سبد نگهداری کرم میلورم بریزید و کود حاصل شده را می توانید در باغچه و گلدان های خود استفاده کنید. در خصوص نگهداری از این نوع قفس توجه داشته باشید که کرم ها از بستر خود بیرون نمی آیند و آلودگی ایجاد نمی کنند.

ویژگی و مشخصات سبد پلاستیکی

سبد پلاستیکی محصولی پرکاربرد و پرفروش بوده و در سال های اخیر با توجه به تقاضای بالا از فروش قابل توجهی برخوردار می باشد و در این راستا شرکت های تولیدی با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا سعی بر آن دارند تا این محصول را در انواع مختلف با بهترین کیفیت تولید کنند و در این زمینه شاهد رقابت تولیدی های متعدد با یکدیگر می باشیم که شرکت پاسارگاد پلاست نوین توانسته است در طی فعالیت های چندین ساله خود توجه بسیاری از مخاطبان را به دست آورد به طوری که روزانه با انبوهی از تقاضا برای خرید انواع سبد پلاستیکی رو به رو می باشد. از ویژگی ها و مشخصات سبد های پلاستیکی که سبب کیفیت و کارایی بسیار این محصول شده است می توان موارد زیر را نام برد:

  •     امکان حمل و نقل آسان با بهره مندی از انواع سبد پلاستیکی
  •     امکان شستشوی راحت
  •     امکان چیدمان سبد ها بر روی همدیگر
  •     امکان نگهداری از محصولات در داخلی سبد ها به صورت بهداشتی و ایمنی
  •     طول عمر مفید و استفاده طولانی مدت از سبدهای پلاستیکی
  •     جنس سازگار سبدها با محیط زیست
  •     داشتن وزن سبک برای سهولت در جابجایی
  •     مقاومت بسیار در برابر رطوبت و حرارت و ضربه

5

Figure 5 ویژگی سبد پلاستیکی

خرید انواع سبد پلاستیکی

برای خرید سبد پلاستیکی می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری اقدام کرده و این محصول را در انواع مختلفی مشاهده و بر اساس نیاز خود مناسب ترین گزینه را در سبد خرید قرار دهید. وب سایت ما به عنوان فروش و عرضه محصولات تولیدی شرکت پاسارگاد پلاست نوین بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مشتریان قرار داده و افراد می توانند به منظور خرید عمده و خرده انواع سبد های پلاستیکی از وب سایت ما اقدام کنند. در خرید اینترنتی و آنلاین فرصت مشاهده تنوع بسیار از سبدهای پلاستیکی را خواهید داشت و با کسب اطلاعات کامل در خصوص ویژگی و مشخصات هر یک می توانید تصمیم درست و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

قیمت سبدهای پلاستیکی

امروزه به دلایل مختلفی از سبد پلاستیکی استفاده می کنند که از مهمترین دلایل می توان به بالا رفتن نوسانات قیمت سبدهای چوبی و کارتن های مقوایی اشاره نمود. قیمت سبد پلاستیکی با وجود بهره مندی از بهترین مواد اولیه در رنج بسیار مناسبی عرضه شده و مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر سبدهای حمل و نقل محصولات می باشد. ماندگاری بسیار کم کارتن های مقوایی از نواقص اصلی این نوع محصولات بوده و مقاومت پایینی در مقابل ضربه دارند. سبدهای پلاستیکی با توجه به مقاومت بالا و ضد آب بودن از مزیت های بسیاری برخوردار بوده و جایگزین ایده آل برای بسته بندی و حمل محصولات غذایی و … می باشد. در خرید سبد پلاستیکی می توانید ابتدا با بررسی رنج قیمت مشخص شده برای هر یک از محصولات و شرایط اقتصادی خود مناسب ترین گزینه را ثبت سفارش کنید.

6

Figure 6 خرید سبد پلاستیکی

عوامل تاثیرگذار در قیمت سبدهای پلاستیکی

عوامل متعددی در قیمت گذاری سبد پلاستیکی تاثیرگذار می باشد که بر اساس هر یک از مشخصات قیمت محصول مشخص می شود در ادامه به برخی از عوامل موثر در رنج قیمت این محصولات اشاره خواهیم کرد:

–         نوع اتیلن استفاده شده

–         سایز بندی های مختلف

–         رنگ بندی های متفاوت

–         کیفیت و کارایی

–         مقاومت و ضد آب و ضربه بودن

–         طول عمر و ماندگاری بالا

–         از دیگر مزیت های استفاده از سبد پلاستیکی در کسب و کار های مختلف هزینه های ارزان این محصول می باشد هم چنین انتخاب پلاستیک های درجه 2، فرصت بازیافت دوباره و برگشت به چرخه تولید را فراهم کرده و با تولید دوباره سبد پلاستیکی می توان به پاکیزگی محیط زیست کمک کرد.

هنگام خرید سبد های پلاستیکی به چه نکاتی توجه کرد؟

هنگام خرید سبد پلاستیکی بایستی بر اساس انتظارات خود از محصول تمامی مشخصات و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید. برای مثال اگر در زمینه کشاورزی و حمل و نقل محصولات کشاورزی از این سبدها استفاده خواهید کرد در این صورت بهتر است سبدهای تولید شده از اتیلن درجه 2 را خریداری کنید ولی در صورتی که برای استفاده در حمل مرغ و طیور زنده می خواهید از سبدهای پلاستیکی بهره مند شوید اتیلن درجه 1 بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود. کیفیت قطعات و مواد استفاده شده در تولید سبد پلاستیکی بر کارایی نهایی آن تاثیر می گذارد و در نتیجه می توان نتیجه مطلوبی را در نگهداری و حمل انواع محصولات توسط سبدهای پلاستیکی را مشاهده نمود.

7

Figure 7 قیمت سبد پلاستیکی

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط