جستجو
سبد پلاستیکی

تولید طرح های مختلف سبد پلاستیکی

تولید طرح های مختلف سبد پلاستیکی

تولید طرح های مختلف سبد پلاستیکی به دلیل کارایی های متفاوت اعم از سبد میوه، سبد حمل مرغ، سبد لبنیاتی، سبد کشتارگاه، سبد ماهی و میگو، سبد نان و سبزیجات، سبد انگور و خرما و … آن انجام می شود.

همان گونه که ابعاد سبد میوه مختلف است، طراحی های آنان هم بر همین اساس متنوع می باشد. تولیدی ها برای این که سبدهای میوه کاربردهای متفاوتی داشته باشند، به آنان طرح های گوناگونی می دهند. از جمله طرح هایی که می توان در بازار مشاهده کرد، این ها هستند:

  • سبد میوه با طرح دیواره کوتاه
  • سبد میوه با طرح دیواره های بلند
  • سبد میوه کوچک
  • سبد میوه بزرگ
  • سبد میوه برای جای دادن سیب، گلابی، هلو، پرتقال و غیره

این طرح های متفاوت باعث شده تا کارایی سبدها بالا برود و خرید فروش آن نیز رونق بگیرد.

 

این سبدها جایگزین خوبی به جای سبد های چوبی هستند زیرا نیاز به قطع بی رویه درختان کمتر می شود این سبدها در انواع جعبه پلاستیکی صنعتی٬ خانگی٬ عمومی تولید می شوند و براساس کاربردی که دارند در سایز ها و کیفیت مختلف عرضه میشوند. بیشترین تولیدات این جعبه های پلاستیکی مربوط به جعبه میوه پلاستیکی است . در مرغداری و دام و طیور٬ باغداری٬ صنایع٬ بیمارستانها٬ کارگاههای تولیدی٬ رستوران٬ لبنیاتی ها و غیره کاربرد دارد جعبه پلاستیکی بزرگ تولید شده مخصوص استفاده در صنعت است و سبدهای کوچک فانتزی و زیبا که در خانه ها استفاده می شود.فروش جعبه پلاستیکی در رنگ ها و سایز های مختلف عرضه می شود ابعاد این جعبه ها نشان دهنده میزان مواد جای داده شده در آن ها هستند.  ویژگی سبدهای پلاستیکی از جمله:

امکان حمل بار آسان٬ جنس سازگار آنها با محیط زیست٬ وزن سبک و جابجایی آسان٬ امکان شستشوی راحت٬ طول عمر بالا٬ امکان نگهداری محصولات در انها به صورت ایمن و بهداشتی٬ مقاوم در برابر حوادث رطوبت و حرارت٬ امکان چیدمان راحت سبدهای پلاستیکی بر روی هم است و قابل اطمینان و راحت هستند.

 

صادرات سبد پلاستیکی به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای همسایه انجام می شود. 

بیشتر در این عرصه، شرکت های تولیدکننده فعالیت می کنند. آنان سفارش متقاضیان خارجی خود را دریافت کرده و سپس اقدام به ساخت و سپس عرضه آن می کنند. صادرات این نوع از محصول در کیفیت های مختلفی صورت می گیرد که سفارش دهنده آن را درخواست داده است.

سعی شرکت های تولیدی و صادراتی بر این است تا بتوانند با عرضه بهترین نوع سبد پلاستیکی میوه، جایی در بازار خارجی برای خود دست و پا کنند و بیشتر محصولات شان را به فروش برسانند.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

02188927837 – 02188890533 – 02188905502

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط