جستجو
تفاوت بین قفس حمل مرغ زنده بدون قفس و محدوده آزاد

تفاوت بین قفس حمل مرغ زنده بدون قفس و محدوده آزاد

قفس حمل مرغ زنده

هنگام خرید مواد غذایی امروز ، مصرف کنندگان با گزینه های مختلفی روبرو هستند که در گذشته وجود نداشت. از آنجا که خوردن ارگانیک و تمیز محبوبیت زیادی پیدا می کند ، افزایش زیادی در میزان کالاهای پذیرایی این بازار مشاهده شده است.

این امر همچنین با فراخوانی برای شیوه های انسانی تر در صنایعی که بر پایه محصولات دامی بنا شده اند ، رانده شده است. یکی از گزینه هایی که اخیراً به صورت تصاعدی افزایش یافته است مربوط به مرغ است ، زیرا اکنون می توانید محصولات بدون قفس و دامنه آزاد از جمله تخم مرغ را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهید.

این دو اصطلاح ممکن است به نظر برسد که آنها یک چیز را توصیف می کنند ، و در واقع برخی شباهت ها وجود دارد.

نکته اول این است که در هر دو حالت ، مرغها در محیطی قرار دارند که به آنها اجازه می دهد بالهای خود را به طور کامل گسترش دهند که در بیشتر تخم ها چنین نیست.

حداکثر 95٪ از تولید تخم مرغ در آمریکای شمالی از امکاناتی حاصل می شود که در آن حرکات مرغ به شدت محدود می شود. بنابراین ، در حالی که افزایش حرکت یک مشترک است بین اصطلاحات ، تفاوت هایی نیز بین آنها وجود دارد.

  1. دسترسی به فضای بیرون

در حالی که هر دو اصطلاح به توانایی مرغ در چرخش در دلخواه خود اشاره دارد ، در یک فضای بدون قفس آنها معمولاً در فضای داخل خانه محدود می شوند ، خواه در یک انبار و یا کابینت باشد.

جعبه های لانه در فضای آزاد وجود دارد که آنها را به تخم گذاری تشویق می کند و در بعضی موارد ، کوره هایی حتی برای تشویق بیشتر حرکت نیز در اختیار آنها قرار می گیرد.

گاهی اوقات ، در محیط بدون قفس ، ممکن است مواد غبارآلود برای مرغها نیز وجود داشته باشد ، اگرچه این امکانات به تولیدکننده و چیدمان امکانات بستگی دارد.

جوجه های آزاد نیز مجاز به پرسه زدن به خواسته خود هستند گرچه مقدار فضای آن معمولاً بیشتر است. همچنین به آنها مجاز است که به خارج از منزل دسترسی داشته باشند.

این به آنها اجازه می دهد تا غبار غبار شوند و این یک عملکرد طبیعی برای مرغ ها است. همچنین منجر به رژیم متنوع تری می شود زیرا آنها می توانند علف ها را بخورند و گاهی ممکن است حشرات کوچک یا ملخ ها را نیز بخورند.

2. انواع مرغ در هر تنظیم

در حالی که از نظر فنی صحیح است که مرغهای مختلفی که برای گوشت و تخم مرغ تولید می شوند ممکن است در هر دو نوع محدوده آزاد و بدون قفس یافت شوند ، ترجیحات خاصی وجود دارد. مرغ هایی که برای گوشت و یا کشاورزی حیوانات صنعتی پرورش می یابند ، بیشتر در یک محدوده آزاد مشاهده می شوند ، زیرا تصور می شود مزایای دسترسی در فضای باز در نهایت بر کیفیت گوشتی که در نهایت برای مصرف در بازار عرضه می شود ، تأثیر می گذارد.

گرچه طعم و مزه یک ویژگی عینی است ، بسیاری از مردم بر این باورند که طعم مرغ آزاد با طعم مرغ بهتر شبیه به روشی است که گاوهای دارای چمن از گاو با کیفیت بالاتر تولید می کنند و طعم بهتری دارند. قفسهای قبل از حمل برای ذبح شده ، زیرا تصور می شود کیفیت و سلیقه آنها بسیار منفی است. این در مورد مرغ هایی که برای تولید تخم پرورش می یابند صحیح نیست زیرا بیشتر این حیوانات در قفس نگهداری می شوند.

یکی دیگر از گزینه های تولید تخم مرغ که به طور فزاینده ای برای مصرف کنندگان مطلوب باشد در یک محیط بدون قفس اتفاق می افتد. در این تنظیم ، پرندگان هنوز هم به طور انحصاری در داخل خانه محدود می شوند ، اما همچنین در قفس نگهداری نمی شوند که امکان حرکت غیرقانونی را فراهم می آورد.

تصور می شود این بسیار انسانی تر از شرایط قفس شده است ، اگرچه این ادعا به دلیل ازدحام بسیاری از امکانات هنوز بحث برانگیز است. برخی از آنها طعم بهتری نسبت به نمونه هایی که در تنظیمات قفس شده یا بدون قفس یافت می شوند. تخم مرغ مرغ با برد آزاد معمولاً زرده بسیار نارنجی تیره دارند ، اگرچه این همیشه درست نیست. همچنین تصور می شود که علف ها و حشرات طعم تخم ها را تقویت می کنند.

3. انواع مرغ در هر تنظیم

مانند اکثر غذاهایی که طبیعی تر ، سالم تر و یا انسانی تر به حساب می آیند ، هزینه تخم مرغ های آزاد و بدون قفس بالاتر از حد استاندارد یا تخم های قفس شده است. و گرچه هر دو بالاتر هستند ، اما اختلاف قیمت بین این دو نیز وجود دارد. در یک بازه زمانی معین در اوت 2014 ، یک عدد معمولی از درجه A ، تخم مرغ های معمولی 2.99 دلار در هر دهم بود. این برخلاف ده ها تخم بدون قفس است که به طور معمول با قیمت تقریبی 3.99 دلار می فروشند. و حتی تخم مرغ های مراتع بالاتر نیز وجود دارد که قیمت اولیه آن برای یک دوجین 3.99 دلار خواهد بود اما ممکن است برای تخم مرغ مرغ مرتعی مرتب به 8 دلار در هر ده دلار برسد.  علاوه بر این ، هزینه تولید برای این نوع از تخم ها نیز متفاوت هستند.

بر اساس تعداد انگلستان ، به طور متوسط ​​، تقریباً 6600 پوند برای تولید یک دوجین تخم مرغ دارای باتری هزینه دارد. برای تخم های بدون قفس ، این هزینه در حدود 0.82 است و برای دوجین تخم مرغ با دامنه آزاد ، تقریباً 98/0 آن هزینه خواهد داشت.

  1. محتوای تغذیه ای

با این اظهار نظر مخالفتی وجود دارد که ممکن است بین تخم های بدون قفس و محدوده آزاد از نظر تغذیه ای اختلاف وجود داشته باشد. در حالی که به طور کلی تصور می شود که آنها از نظر مواد غذایی مشابه هستند ، برای حمایت از هر دو ادعا مطالعات ضد و نقیضی وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که هیچ یک از اصطلاحات به طور خودکار استنباط نمی شود که محصولات مرغ اعم از تخم مرغ یا گوشت ، ارگانیک باشند. برای به دست آوردن رتبه “ارگانیک مجاز” محدودیت هایی در مورد سایر مواردی وجود ندارد که به توانایی مرغها برای پرسه زدن در داخل خانه یا خارج از منزل مربوط نمی شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط