جستجو
سبد دانه درشت پلاستیکی مورد استفاده بعنوان سبد مرغی سبد میوه و سبد ماهی

سبد دانه درشت پلاستیکی مورد استفاده بعنوان سبد مرغی سبد میوه و سبد ماهی

سبد دانه درشت از جنس پلی اتیلن  محصول شرکت پاسارگاد پلاست نوین با استفاده از مواد صددرصد درجه یک و با رنگ بندی متنوع با ابعاد و طرح های مختلف تولید و پس از تست فشار و ضربه عرضه میگردد.

 

بشکه های عمودی یا تانکر ایستاده و تانکر های افقی سه لایه  از انواع دیگر محصولات گروه صنعتی پلی اتیلن نوین میباشند که مناسب جهت کارگذاری در سطح زمین و نصب بر روی پایه بوده و مناسب برای نگهداری آب شرب مورد استفاده میگردند.

مواد اولیه سبدهای  به مانند دیگر محصولات شرکت پلی اتیلن نوین از پلی اتیلن تولید شده در پتروشیمی های کشور و دارای تاییدیه بهداشت میباشند.

انواع دیگر بشکه های تولیدی در شرکت پلی اتیلن نوین مخزن های تک جداره یا تانکرهای یک لایه شفاف هستند که مناسب جهت نگهداری انواع مایعات شیمیایی با چگالی های متفاوت و همچنین مشتقات نفتی و اسیدی/بازی در احجام و لیتراژ بالا تولید میشوند.

مخازن ,بشکه ,تانکر و وان های تولید شده در شرکت پلی اتیلن نوین در انواع  یک جداره دو جداره و سه جداره و ابعاد متنوع از ۳۰  الی ۲۰ هزار لیتر تولید و عرضه میگردند.

همچنین تانکرهای تولیدی در این واحد قابلیت نصب انواع اتصالات  برنجی (ضد زنگ) و پلی اتیلن و ارتالون و کامپوزیت را در سایز های مختلف دارا میباشند.

به دلیل نیازها و کاربرد های متفاوت کاربران گرامی کلیه مخازن , تانکر , بشکه و وان های تولید شده در شرکت پاسارگاد پلاست نوین بدون نصب اتصالات عرضه شده و لذا خواهشمند است در هنگام سفارش محصول مورد نظرتان حتما سایز اتصالات مورد نیازتان را با واحد اندازه گیری اینچ یا به سانتیمتر به همکاران ما در واحد فروش با “دقت کافی” اعلام نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط