جستجو
خدمات و تولیدات شرکت پاسارگاد پلاست نوین

خدمات و تولیدات شرکت پاسارگاد پلاست نوین

کلیه محصولات که در این سایت مشاهده می نمایید تولیدات شرکت پاسارگاد پلاست نوین می باشد که کاربردهای متنوع و در رنگ ها و سایزهای مختلف تولید و عرضه می گردد.

مواد مصرفی:

کاربرد جعبه پلاستیکی موارد زیادی را شامل می شود و چون جهت حفظ و نگه داری از خطرات احتمالی کالا های زیادی را در جعبه های پلاستیکی قرار می دهند بایستس جعبه های تولید شده قابلیت و استحکام حفاظت را داشته باشند به همیم منظور از بهترین نوع مواد اولیه پتروشیمی موجود در کشور جهت ساخت جعبه پلاستیکی در شرکت پاسارگاد پلاست نوین استفاده می گردد تا محصولی متناسب به بازار عرضه گردد.

سبد پلاستیکی

تزریق پلاستیک:

تزریق پلاستیک یکی از خدمات مهم شرکت پاسارگاد نوین است. این شرکت آمادگی ارائه خدمات مشاوره در ساخت قالبهای صنعتی و مشارکت در ساخت قالبهای صنعتی را دارد. تزریق پلاستیک در انواع و اقسام قالب های مختلف انجام می شود.

 

 مدیریت گروه صنعتی پاسارگاد پلاست نوین در تلاش است در راستای ادامه روند رشد کیفی و کمی و توسعه شرکت در تولید محصولات متنوع خود با کیفیت و قیمتی رقابتی وهمچنین ورود به گروههای دیگر مانند سبد ماهی و میگو، سبد انگور و خرما، سبد نان و سبزیجات، سبد لبنیاتی و… به عنوان یک تولید کننده برتر ایرانی گامی بزرگ در صنعت پلاستیک در داخل و خارج از کشور بردارد.

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران – خیابان ولیعصر ، بالاتراز میدان ولیعصر ، کوچه فرخی ، ساختمان خیام ۲ ، واحد۱۳

کارخانه : تهران – بزرگراه آیت ا… سعیدی

تلفن: ۸۸۹۰۵۵۰۲ – ۸۸۹۲۷۸۳۷ -۸۸۸۹۰۵۳۳
۰۹۳۹۱۲۱۶۱۶۶

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط